Reklamációkezelési szabályzat

 

AZ ANDREA SHOP REKLAMÁCIÓKEZELÉSI SZABÁLYZATA

A jelen reklamiációkezelési szabályzet elválaszthatatlan részét képezi az eladó által kiadott Általános Szerződési Feltételeknek, és az ANDREA-SHOP a jelen szabályzatban rögzíti az általa értékesített termékek vonatkozásában az esetleges hibás teljesítésből eredő igények érvényesítésének a rendjét.

A vevő az ÁSZF, jelen szabályzat tartalmát még az általa leadott rendelés előtt jogosult megismerni. A vevő tudomásul veszi, hogy az esetleges igényei intézéséhez, valamint elbírálásához szükséges információt ő köteles rendelkezésre bocsátani és az ANDREA SHOP-pal együttműködési kötelezettség terheli az ügyintézés ideje alatt.

A vevő az ádásvételi szerződés megkötésével és annak létrejöttével, valamint az általa megrendelt termék átvételével elfogadja és tudomásul veszi a jelen szabályzat alkalmazását és annak tartalmát.

A jelen szabályzatban foglaltakat az ÁSZF-ben foglaltakkal együttesen kell értelmezni azzal, hogy ha a jelen szabályzat és az ÁSZF között eltérés van, akkor a jelen szabályzatot kell alkalmazni. Amennyiben az adott kérdésről a jelen szabályzat nem rendelkezik, akkor az ÁSZF rendelkezései alkalmazandóak. Abban az esetben ha az adott kérdésben sem a jelen szabályzat, sem pedig az ÁSZF nem tartalmaz rendelkezéseket, akkor a vonatkozó jogszabályi előírásokat kell alkalmazni.

1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

Jelen reklamációkezelési szabályzat az ANDREA SHOP, s.r.o. társaság (székhelye: 929 01 Dunajská Streda, Galantská cesta 5855/22, Szlovák Köztársaság, statisztikai számjele: 36277151, a Nagyszombati Járásbíróság Cégjegyzékébe bejegyzett társaság, szakasz: Kft., cégjegyzékszám: 17761/T) és az üzletei által Magyarország területén értékesített termékekre, illetve az eladó (a továbbiakban: „eladó”) internetes oldalán elektronikus kereskedelem útján értékesített termékekre vonatkozik.

A vásárló az a személy, aki adásvételi szerződést kötött az eladóval, az eladó internetes oldalán elektronikus kereskedelem útján terméket vásárolt az eladótól, és aki kellékszavatossági igényt érvényesíthet a megvásárolt termékekre vonatkozóan (a továbbiakban: „vásárló”).

A jótállás és szavatosság időtartama azon a napon kezdődik, amikor a vásárló a terméket megvásárolja és a termék átadásra kerül, vagy amennyiben az üzembe helyezést az ANDREA SHOP végzi, úgy a termék üzembe helyezésének napján.

A szavatossági igények elévülési ideje fogyasztók esetében 24 hónap, míg fogyasztónak nem minősülő vállalkozások esetében 12 hónap.

Bizonyos termékekre a gyártók kiegészítő szerződéses jótállást nyújthatnak, amelynek a feltételeit a gyártói jótállás tartalmazza (azaz a jelen reklamációkezelési szabályzatban ezek a jótállások külön nem kerülnek szabályozásra).

A fogyasztóra vonatkozó kötelező jótállási időszak hónapokban kerül meghatározásra és valamennyi, az ANDREA SHOP webáruházában vásárolt termék esetében a számlában egyértelműen feltüntetésre kerül.

Ha az ANDREA SHOP a reklamációt jóváhagyta, és csereterméket adott a hibás termék helyett, akkor a szavatosság időtartama a cseretermék kiszállításának időpontjától számítandó.

2. KELLÉKSZAVATOSSÁG – JOGOKRÓL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÓ

2.1 Az ANDREA SHOP szavatosságot vállal arra, hogy a termék az átvétel idején hibamentes. Így az ANDREA SHOP szavatolja, hogy:

A termék rendelkezik azon jellemzőkkel, amelyeket a felek meghatároztak, vagy (amennyiben ilyet nem határoztak meg a felek) a termék rendelkezik az ANDREA SHOP vagy a gyártó által megadott jellemzőkkel.

A termék megfelelő mennyiségben, méretben, illetve súlyban kerül átadásra.

A termék megfelel a vonatkozó jogszabályi előírásoknak.

Amennyiben a termék az átvétel napjától számított 6 hónapon belül meghibásodik és a vásárló fogyasztó, akkor úgy kell tekinteni, mintha a termék már az átvételkor hibás lett volna, kivéve, ha az ANDREA SHOP ennek ellenkezőjét bizonyítja.

2.2 A kötelező jótállási és a szavatossági időtartamot (24 hónap fogyasztók vonatkozásában, 12 hónap fogyasztónak nem minősülő vállalkozások esetében) követően, az ANDREA SHOP egyes termékekre meghatározott időszakra ingyenes karbantartást ajánlhat fel. Az így felajánlott karbantartásra vonatkozóan a jelen reklamációkezelési szabályzat rendelkezései irányadóak, különösen annak 7. fejezete (Ingyenes karbantartás) és az semmilyen szempontból nem tekinthető kiterjesztett idejű jótállásnak.

2.3 Amikor a szállítmányozó cég átadja a terméket, a vásárló alaposan és megfelelően ellenőrzi a kiszállítást (a csomagok számát, a csomagok sértetlenségét, csomag céglogós szigetelőszalagjának sértetlenségét) és a szállítólevél tartalmát. A vásárló az átvétel napján a termék teljességét is ellenőrzi; különösen, hogy minden alkatrész kiszállításra került-e.

2.4 Amikor a terméket a szállítmányozó cégtől a vásárló átveszi, a termékkel kapcsolatos esetleges problémát jelzi és azt feltünteti a szállítólevélen is; ez esetben a Vásárló jogosult a termék átvételét megtagadni. Bármilyen esetleges probléma a reklamacio [at] andreashop.hu e-mail címen bejelenthető; emellett ajánlott, hogy a hibáról vagy a csomagban keletkezett sérülésről a vásárló fényképet is mellékeljen. A jótállási és szavatossági szabályokat a jelen pontban foglaltak nem érintik. Az esetleges hiányos vagy sérült kiszállítással kapcsolatos bejelentés nem korlátozza a Vásárló azon jogát, hogy jótállási és szavatossági igényét érvényesítse.

2.5 A jótállási vagy szavatossági igényét a vásárló írásban jogosult megtenni.

2.6 A reklamáció során vissza kell küldeni a reklamált terméket (beleértve annak alkatrészeit és tartozékait). Amennyiben a termék mérete azt megengedi (10 kg-nál könnyebb vagy tömegközlekedési eszközön szállítható kézi csomagként, illetve nem rögzített bekötésű), a Vásárló postai úton elküldheti a terméket az Andrea Shop – Központi raktár, Malé Dvorníky /Kisudvarnok/ 603, 929 01 Dunajská Streda – časť Malé Dvorníky /Dunaszerdahely – Kisudvarnok/ címére.

2.7 A fentieken túlmenően a vásárló köteles mellékelni a vásárlást igazoló dokumentumot (pl. számla) vagy egyéb a vásárlást bizonyító okiratot, ami alapján a reklamáció érvényesíthető, valamint egy részletes leírást a hibákról, sérülésekről, illetve a Vásárló elérhetőségeit (címét és telefonszámát), hogy a termék és annak hibája is azonnal azonosíthatóvá váljon.

2.8 A fentieket követően az ANDREA SHOP javaslatot tesz a reklamáció megoldásának módjára (javítás, csere vagy pénzvisszafizetés formájában). A Vásárló kap egy írásos dokumentumot (reklamációs jegyzőkönyv) az ANDREA SHOP-tól, ami tartalmazza a reklamáció dátumát, a reklamáció tárgyát és a reklamáció rendezésének kiválasztott módját. Ezt a dokumentumot a Vásárló e-mailben fogja megkapni, amint a reklamált termék megérkezett az ANDREA SHOP-hoz.

2.9 A Vásárló tudomásul veszi, hogy ha a reklamált termékkel együtt annak tartozékokai és kiegészítői nem kerülnek vissza az ANDREA SHOP-hoz, úgy a vásárló elállása esetén az ANDREA SHOP csak a hiányzó tartozékok és kiegészítők árának levonása után fennmaradó összeget fogja visszatéríteni a Vásárlónak.

2.10 Az ANDREA SHOP nem vállal szavatosságot arra, hogy a megvásárolt alkatrészek, tartozékok az adott termékkel kompatibilisek lesznek, kivéve amennyiben ezt az ANDREA SHOP vagy a termék gyártója, forgalmazója kifejezetten feltüntette. Szintén nem vállal az ANDREA-SHOP szavatosságot olyan szoftver applikációkkal való kompatibilitásra, amelyet a vásárló a megrendelésében kifejezetten nem jelzett, kivéve ha a kompatibilitás a hasonló termékek körében szokásos, illetve amennyiben az ANDREA SHOP kifejezett tájékoztatást adott az adott termék más termékekkel való kompatibilitásáról.

3. JÓTÁLLÁSI FELTÉTELEK

3.1 A jótállás és szavatosság nem vonatkozik az alábbiakban felsorolt okok miatt keletkezett vagy azokból származó sérülésekre (de csak akkor, ha az ilyen használat nem megszokott, és az ilyen használatot a mellékelt használati utasítás nem tiltja):

mechanikai – külső behatásra visszavezethető - sérülés;

túlfeszültség (láthatóan égett alkatrészek vagy nyomtatott áramkörök) kivéve normál eltéréseket;

az ANDREA SHOP vagy a termék gyártója által meghatározott feltételektől eltérő használat (hőmérséklet, por, nedvesség, kémiai vagy mechanikai feltételek);

szakszerűtlen telepítés, használat, üzemeltetés vagy hanyag karbantartás;

PC vírus (a termék vagy a termék részei sérültek);

illegális licenszhasználat miatti szoftverhiba; vagy jogosulatlan szoftver- és eszközhasználat;

túlhasználat, vagy a vonatkozó dokumentumokban feltüntetett felhasználási feltételektől, illetve a szokásos használattól eltérő használat;

szakszerűtlen beavatkozás vagy paraméter beállítás;

a Vásárló által eszközölt átalakítás (festés, hajlítás, stb.);

helytelen BIOS vagy firmware frissítés;

természeti erők vagy vis major;

helytelen vagy hibás szoftver használat; és

helytelen vagy az eredeti eszközöktől eltérő eszközök használata; ha az nem a termék használatára vonatkozik és annak a használatát a használati utasítás nem tiltja.

3.2 A fenti korlátozások nem vonatkoznak azokra a termékekre, ahol a termék jellemzőiben a fenti listával ellentétesen felek kifejezetten megállapodtak vagy arra vonatkozóan az ANDREA-SHOP kifejezetten nyilatkozott; illetve azokra az esetekre sem, ahol az a hirdetésből vagy a termék szokásos használatának jellegéből következik.

3.3 A vásárolt szoftver garanciája csak a termék fizikai olvashatóságára (a termék nem sérült, nem karcolt stb.) vonatkozik. A Vásárló a szoftver használatára jogosult felhasználóvá válik és elfogadja a szoftvergyártó licenszfeltételeit, amint a csomagolást (védőfólia, védőpecsét, boríték stb.) eltávolítja vagy a digitális verziót letölti. Ez a rendelkezés nem vonatkozik a nem szerződésszerű teljesítés esetére (lásd az alábbiakban).

3.4 A reklamált termék ellenőrzése csak a vásárló által meghatározott hibára terjed ki (ahogy azt a vásárló a reklamációs űrlapon vagy a reklamációval kapcsolatosan eljutatott dokumentumban megjelölte). Az ANDREA SHOP azt ajánlja, hogy a Vásárló a hibát írásban jelölje meg.

3.5 Amennyiben a vásárló reklamációs kérelme elutasításra került és a Vásárló hozzájárul ahhoz, hogy a terméket megjavítsák, úgy a Vásárló a márkaszervíz által az árlistában meghatározott összeget köteles a javításért megfizetni.

3.6 A vásárló tudomásul veszi, hogy a fizetett (nem szavatossági, vagy jótállási) javításokat nem az ANDREA-SHOP végzi, az eladó csupán megszervezi a javítást (a márkaszervízekkel együttműködik, azoknak átadja a terméket javításra, egyeztet a márkaszervizekkel a javításról, a szállításról, stb.), így ezen javításokért az ANDREA SHOP semmilyen felelősséggel nem tartozik.

3.7 A vásárló által fizetett javítás elvégzése előtt a vásárló tájékoztatást kap az javítás költségéről, terjedelméről és időtartamáról. Az eladó törekszik a javításra átvett termékek átvételétől számított 15 napon belül történő kijavítására. A termék csak akkor kerül megjavításra, ha a vásárló – miután megkapta az összes fenti információt – azt kifejezetten kéri (aláírt megrendeléssel).

3.8 A fogyasztónak nem minősülő Vállalkozó tudomásul veszi, hogy amennyiben reklamációját elutasították, úgy az ANDREA SHOP jogosult a márkaszervíz által az adott termék megvizsgálásának és visszaszállításának költségét – a márkaszervíz árlistája alapján – Vállalkozó részére kiszámlázni.

Kötelező jótállás

3.9 A jelen pontban foglalt szabályok csak fogyasztók részére irányadók, amennyiben az ANDREA SHOP által üzemeltetett webáruházban itt elérhető termékkategóriába tartozó terméket vásárolt az ANDREA SHOP-tól.

3.10 Fogyasztónak minősülő vevő esetén a termék meghibásodása esetén értékhatártól függően egy, kettő, vagy három év kötelező jótállás terjed ki az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Rendelet) mellékletében felsorolt egyes termékkategóriákba tartozó termékekre.

A sávos jótállási időt az alábbiak szerint alakul:

 

◦ Amennyiben az eladási érték 10.001.- Ft és 100.000.- Ft között van a jótállási idő 1 év.

◦ Amennyiben az eladási érték 100.001.- Ft és 250.000.- Ft között van a jótállási idő 2 év.

◦ Amennyiben az eladási érték 250.001.- Ft felett van a jótállási idő 3 év.

Jótállási idő kezdete: A jótállási idő a termék fogyasztó részére történő átadásakor kezdődik. Az ANDREA SHOP az általa értékesített termékek üzembehelyezését csak bizonyos esetekben, díjazás ellenében végzi. Abban az esetben, ha az ANDREA SHOP vagy annak megbízottja által kerül sor üzembehelyezésre, úgy a jótállási idő az üzembehelyezéstől kezdődik. Ha az üzembe helyezésre a vásárlástól számított 6 hónapon túl kerül sor, akkor a termék eredeti átadásának napján kezdődik a jótállás.

Jótállási idő vége és tartama: A Rendelet szerinti jótállási idő jogvesztő. A jótállási idő azonban meghosszabbodik azzal az idővel, amely alatt a Fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

Kötelező jótállás esetén a fogyasztó kijavítás iránti igényét választása szerint az ANDREA SHOP-nál, vagy a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti. Rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket – járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha az üzemeltetési helyen a javítás nem végezhető el, úgy a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról az ANDREA SHOP, vagy - a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálat közvetlenül gondoskodik.

3.11 A kijavítás, vagy kicserélés iránti igény teljesítésekor a jótállási jegyen kerülnek feltüntetésre a kijavítással vagy kicseréléssel kapcsolatos fontosabb információk a jogszabályi kötelezettségek szerint.

Hibás termékek kezelése:

◦ Amennyiben javítható a termék, úgy törekedni kell arra, hogy a javítás 15 napon belül megtörténjen. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt napot meghaladja, akkor az ANDREA SHOP a Fogyasztókat köteles tájékoztatni a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A tájékoztatás a Fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén elektronikus úton vagy a Fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon történik.

◦ Termék sikertelen javítása esetén a Fogyasztók az alábbiak szerinti igényeket érvényesíthetik:

3.12 Amennyiben az ANDREA SHOP megállapítja, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, akkor a fogyasztó eltérő rendelkezéésnek hiányában 8 napon belül ki kell cserélni a fogyasztási cikket. Amennyiben a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, akkor a fogyasztó által rendlekezésre bocsátott számla vagy nyugta alapján az ellenértéket 8 napon belül vissza kell tértíteni.

 

3.13 Amennyiben három alkalommal történő javítás után ismét meghibásodik a fogyasztási cikk, és a fogyasztó árleszállítást, vagy a fogyasztási cikknek az ANDREA SHOP költségére történő kijavítását, ill. mással történő kijavíttatását nem igényli, úgy az ANDREA SHOP köteles 8 napon belül kicserélni a fogyasztási cikket. Amennyiben a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, akkor a fogyasztó által rendlekezésre bocsátott számla vagy nyugta alapján az ellenértéket 8 napon belül vissza kell tértíteni.

 

3.14 Amennyiben a javítási igény jelzésétől számítva 30 napon belül nem kerül sor a javításra, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a 30 napos határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül ki kell cserélni a fogyasztási cikket. Amennyiben a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, akkor a fogyasztó által rendlekezésre bocsátott számla vagy nyugta alapján az ellenértéket 8 napon belül vissza kell tértíteni.

 

3.15 A fogyasztó elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az ANDREA SHOP-nak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet;

3.16 Amennyiben az ANDREA SHOP a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének megfelelő határidőn belül nem tud eleget tenni, illetve ha a fogyasztónak a kijavításhoz/kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó - választása szerint - a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát az ANDREA SHOP költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

3.17 A Fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget azonban köteles az ANDREA SHOP-nak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre az ANDREA SHOP adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

3.18 Amennyiben a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt az ANDREA SHOP köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

3.19 A kötelező jótállás további feltételeit a jótállási jegy tartalmazza. Az ANDREA SHOP fenntartja a jogot, hogy a jótállási jegyet elektronikus formában tegye elérhetővé a fogyasztó részére. Az elektronikus jótállási jegy átadására legkésőbb a termék átadását vagy üzembe helyezését követő napon kerül sor, vagy amennyiben az ANDREA SHOP az elektronikus jótállási jegyet letöltést biztosító elérési cím formájában bocsátja rendelkezésre, úgy a letöltési címet a jótállási idő végéig biztosítani fogja.

4. ÜGYINTÉZÉS

4.1 Fogyasztó az a személy, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljárva köt szerződést az ANDREA SHOP-pal. A fogyasztó által előterjesztett reklamációról az ANDREA SHOP amennyiben módjában áll haladéktalanul dönt, illetve amennyiben a szavatossági igény komplex jellege indokolja, úgy 5 munkanapon belül. Az ANDREA SHOP a szavatossági és jótállási igényeket és a hibák kijavítását lehetőség szerint késedelem nélkül intézi, azonban törekszik arra, hogy azt 20 napon belül elvégezze.

4.2 Vállalkozó az a jogi személy, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el és köt szerződést az ANDREA SHOP-pal. A vállalkozói reklamációt az ANDREA SHOP legkésőbb a reklamáció előterjesztésétől számított 40 napon belül bírálja el és annak eredményéről emailben tájékoztatja a Vállalkozót.

4.3 A Vásárló reklamációs jegyzőkönyvet kap az ANDREA SHOP-tól, melyben rögzítésre kerülnek a reklamáció legfontosabb körülményei adatai. A reklamáció elbírálását követően annak eredményéről az ANDREA SHOP e-mailben tájékoztatja a Vásárlót. Amennyiben a Vásárló a terméket szállítmányozóval küldte az ANDREA-SHOP-hoz reklamációra, akkor a reklamációt követően az ANDREA SHOP is így küldi vissza a terméket a Vásárlónak.

4.4 Ha a reklamáció megalapozott volt és az ANDREA SHOP a terméket megjavította vagy kicserélte, akkor a szavatosság időtartama a reklamáció ügyintézésének tartamával meghosszabbodik.

4.5 Ha a reklamáció megalapozott volt, a Vásárló jogosult a reklamáció során indokoltan felmerült ésszerű mértékű költségei, így elsődlegesen a postaköltség megtérítésére. Az elszámolható költségekbe nem tartozik bele a reklamáció során a személyautóval történő utazás költsége, az expressz küldemények költsége stb. A költségtérítést késedelem nélkül kell előterjeszteni, de legkésőbb a jótállás lejárta előtt egy hónappal.

4.6 A Vásárló köteles a reklamációs eljárás befejezését követően haladéktalanul, de legkésőbb az arról szóló értesítéstől számított 30 napon belül átvenni a terméket.

4.7 Amennyiben ezen határidő eredménytelenül telik el és a Vásárló nem veszi át a terméket, a Vásárló részére 200 FT/nap tárolási költség kerül felszámításra.

4.8 Amennyiben a Vásárló a részére küldött értesítéstől számított 6 hónapon belül nem veszi át a terméket, ANDREA SHOP jogosult a terméket értékesíteni és a tárolási költséget a vételárba beszámítani.

4.9 Az esetleges károk és visszaélések elkerülése érdekében a terméket átvenni, illetve árleszállítás/vételár összege visszafizetése esetén a pénzt átvenni a reklamációs jegyzőkönyv és Vásárló személyazonosságát igazoló érvényes dokumentum (személyi igazolvány, útlevél, jogosítvány) bemutatása ellenében lehet. Amennyiben a fenti dokumentumok nem kerülnek bemutatásra, az ANDREA SHOP, valamint szerződéses partnerei jogosult és köteles megtagadni a termék kiadását, illetve árleszállítás/vételár visszafizetését.

4.10 Vállalkozások esetében a terméket átvenni, árleszállítás/vételár összegét visszafizetés esetén átvenni kizárólag a Vállalkozás képviseletére jogosult személy vagy annak teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazottja jogosult.

5. FOGYÓESZKÖZÖK ÉS MINIMUM ÉLETTARTAM

5.1 A megvásárolt fogyóeszközökre (patronok, tonerek, nyomtatófejek, nyomtatóhengerek, projektor lámpák, akkumulátorok, elemek, világító eszközök stb.) – legyenek azok a megvásárolt termék részei vagy tartozékai – az azok élettartamára vonatkozó szabályok vonatkoznak. Az élettartam kifejezhető időtartamban, szavatossági időben, használati időben, nyomtatott oldalak számában stb., illetve azok együttes kombinációjában. Az élettartamra vonatkozó jótállási és szavatossági igények kizárólag az azokra meghatározott feltételek maradéktalan teljesítése esetén terjeszthetők elő. Ez nem érinti a Vásárlók jótállási és szavatossági jogait. Azonban a jótállási és szavatossági igény előterjesztése esetén a Vásárlónak tisztában kell lennie azzal, hogy a rendes használatból fakadó értékcsökkenésre a jótállás és a szavatosság nem terjed ki és ez nem tévesztendő össze az adott termék élettartamával. Az élettartam kifejezés a termék rendes használata során meghatározott élettartamot jelenti. Ha a Vásárló az adott terméket a szokásos élettartamát meghaladó időn túl használja, a hibát feltehetően a termék természetes elhasználódása okozza.

5.2 Amennyiben az ANDREA SHOP által értékesítésre kínált terméken az élettartam nincs feltüntetve, úgy az élettartamra vonatkozóan jótállási és szavatossági igényt nem lehet előterjeszteni.

6. INGYENES KARBANTARTÁS

6.1 Az ingyenes karbantartás egy kiegészítő szolgáltatás, amely azokra a termékekre vonatkozik, amely termékek szavatossági vagy jótállási ideje a 24 hónapot meghaladja és kizárólag akkor irányadó, ha az adott termék tekintetében feltüntetésre került.

6.2 Azon termékeknél, amelyekre a karbantartási csomag irányadó az alábbi igények érvényesíthetők:

kijavítás; vagy

ugyanolyan vagy hasonló, de jobb paraméterekkel rendelkező termék felajánlása; vagy

pénzvisszafizetés, ha a fenti lehetőségek nem kivitelezhetők.

6.3 Az ANDREA-SHOP vállalja, hogy megjavítja vagy kicseréli a termékeket vagy visszafizeti a vételárat legkésőbb a termék átvételét követő 35 napon belül; ellenkező esetben a Vásárló jogosult a szerződéstől elállni.

6.4 A vásárló szavatossági és kötelező jótállási jogait a jelen pont nem érinit.

7. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

7.1 A Vásárlók jogszabályon alapuló szavatossági és jótállási és egyéb jogait a jelen Reklamációs Kódex nem érinti.

7.2 A Reklamációs szabályzat 2023. március. 15. napján lép hatályba, és visszavonásig érvényes.

František Vangel

Ügyvezető

DOKUMENTUMOK

Elállási nyilatkozat

Elállási nyilatkozat letöltése (PDF)

Reklamációs űrlap

ANDREA SHOP reklamációs űrlap letöltése (PDF)

A panasz lefolyása
1. Töltse le a reklamációs űrlapot
2. Írja le a termékhibát vagy a reklamáció okát a lehető legrészletesebben
3. A kitöltött űrlapot küldje el a következő címre: reklamacio [at] andreashop.hu
4. A panasszal kapcsolatos döntést az űrlapon megadott e-mail címére küldjük, vagy a telefonszámán értesítjük

Cookies